Parche 1.6 Beta para The Elder Scrolls: Skyrim introduce combate montado

Para todos los jugadores de The Elder Scrolls: Skyrim, Bethesda ha lanzado en Steam una beta del parche 1.6 para la versión en  PC. Este arregla algunos errores del juego descubiertos últimamente, introduce optimizaciones para la estabilidad general del juego y  el uso de memoria, como así también optimizaciones para algunos cuelgues, cámaras. Pero una de las novedades de este parche es que se introduce el modo de combate montado en Skyrim.

El parche lo pueden descargar directamente desde Steam, a continuación el listado de cambios publicado por Bethesda.

1.6 Update (all platforms unless specified)

NEW FEATURES

  • Mounted Combat – Skyrim now allows you to do melee and ranged combat while riding a horse

BUG FIXES

  • General stability and memory optimizations
  • General AI pathfinding optimizations and bug fixes
  • Optimizations and crash fixes for data leaks
  • Fixed rare crash with lighting
  • Fixed crashes related to loading and saving games
  • Fixed crash with summoned creatures/NPCs
  • Fixed rare issue where saves would be corrupted
  • Improved logic for when ranged kill cams are played
  • Fixed issue with ranged kill cams while killing a dragon
  • Fixed rare issue with certain ranged kill cams not playing properly
  • Fixed issue with nirnroot lighting not properly cleaning up
  • Fixed issue where bow damage was being calculated incorrectly
  • Fixed rare problem with werewolf kill moves would not finish animating properly
  • In «The Break of Dawn» fixed rare issue where Meridia’s Beacon would disappear from player’s inventory
  • Fixed occasional issue where followers would disappear after player pays off a bounty after committing a crime
  • Fixed issue where certain creatures and NPCs would fail to respawn properly
  • Fixed rare issue with dialogue subtitles not displaying properly
  • Fixed issue with water appearing blurry when loading a saved game after creating a save underwater
  • Fixed issue where map cursor would occasionally disappear after closing a message box with Kinect enabled (Xbox 360)
  • Fixed rare issue with shouts only performing the first level and not other unlocked levels with Kinect enabled (Xbox 360)
  • Fixed issue where the shout buttons would stop working properly if users mashed LB and RB during cooldown with Kinect enabled (Xbox 360)

[Bethesda]

Related posts

NVIDIA RTX Remix se actualiza a DLSS 3.5 con reconstrucción de rayos

Los desafíos de la computación cuántica y su impacto en Chile

Samsung presentó en Chile sus nuevos televisores con Inteligencia Artificial

5 Comment

yiHahoi 25 mayo, 2012 - 17:03

wena wata xD!! ahi dice «BETA del parche 1.6» xDD y de todas maneras encuentro que se ve la zorra xDDD!!

wata y cedrik, hace arto q no los veo jugando quake wn xddd!! saludos!!

tiodiego 😛

ExtreemD4t4 26 mayo, 2012 - 00:48

tan mas muertos los servers wn xD

ahora toy puro battlefield 3 , mw3 y diablo 3 ;B

ExtreemD4t4 25 mayo, 2012 - 15:04

oh la wea ordinaria xD
super mal hecho los movimientos :S

farifran 25 mayo, 2012 - 14:26

Yo con los gritos me fuera conformado, me parecen mas funcionales, de todas maneras tremendo avance 😀

Seba 25 mayo, 2012 - 14:10

Al final el parche 1,4 para ps3 solucionó los dramas de lag?

Add Comment